מה דעתכם?

אבישי בן חיים: "השעיית רינה מצליח היא פגיעה מבהילה בחופש העיתונות"

תמונה – טוויטר אבישי בן חיים
העיתונאי אבישי בן חיים תוקף בחריפות את השעייתה למשך שבוע של מגישת הטלוויזיה רינה מצליח בעקבות דבריה על מצביעי הליכוד: "השעיית רינה מצליח היא פגיעה מבהילה בחופש העיתונות בישראל".

העיתונאי אבישי בן חיים מגנה בחריפות את השעייתה של העיתונאית רינה מצליח לאחר אמירה שנויה במחלוקת שאמרה על מצביעי הליכוד: "השעיית רינה מצליח היא פגיעה מבהילה בחופש העיתונות בישראל. (להבדיל מהביקורת החריפה עליה, על הדימוי שציטטה ועל תפיסתה את מצביעי נתניהו. ביקורת שהיא חלק לגיטימי מהשיח הציבורי הסוער בישראל). "

לסיום כותב בן חיים: "ביקורת – אחלה. סנקציה של השעייה נגד עיתונאים שישתמשו בדימוי שנוי במחלוקת – לא אחלה. רע מאד"

סתימת פיות? רינה מצליח הושעתה לשבוע

גם ארגון העיתונאים גינה את העונש שהוטל על מצליח: "השעייתה של רינה מצליח היא צעד קיצוני שמשחק לידי המעוניינים להחליש עיתונאים ולערער על יכולתם לבצע את עבודתם. מצליח עצמה הסבירה עוד בסוף השידור שההכללה לא הייתה במקומה. אין מקום להשעייה בשל נקיטת עמדה או פרשנות, וצעד כזה מייצר אפקט מצנן כלפי עיתונאים ופוגע בחופש העיתונות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!