חג דיגיטלי

ביט ו-BUYME בשת"פ – מתנות חג ישירות מהאפליקציה

תמונה – מתוך הסרטון
תקופת החגים ממשיכה תחת סגר הקורונה ורבים יקנו את מתנות החג שלהם אונליין. באפליקציית bit של הבנק הפועלים ואתר BUYME מציגים על שיתוף פעולה מיוחד במסגרתו ניתן יהיה לרכוש מתנות חג ישירות מתוך האפליקציה.

אפליקציית ביט גייסה כמה שמות מוכרים כמו אופירה אסייג, נטע ברזילי, סנדרה רינגלר, עמרי כספי וירדן הראל בכדי להפיץ את בשורת החג על שיתוף פעולה עם BUYME.

החל מהשבוע למשתמשי ביט תהיה גישה ישירה מתוך האפליקציה לתשלום על מתנות נבחרות של BUYME לאירועים שונים כמו: חגים, ימי הולדת, לידה, סיום שנה ועוד וכמובן האפשרות לשלם באמצעות bit.

הסלבריטאים שהשתתפו בהשקה התבקשו להעביר מתנה לאדם קרוב או לאדם שנגע לליבם במהלך השנה אפליקציית ביט ופרסמו את התגובות בסטורי.

עמרי כספי
עמרי כספי

אופירה אסייג בחרה בריקי, בעלת עסק לבישול ביתי אשר בעקבות הקורונה נקלעה למצב כלכלי קשה. אופירה, שקנתה ממנה מספר תבשילים פרסמה אותה ברשתות החברתיות ועזרה לפרסם את העסק.

נטע ברזילי, בחרה להעביר מתנה לטלי, הקופאית בסופר השכונתי שנוהגת לפנק אותה בעוגות. עמרי כספי, וירדן הראל החליטו לשלוח לאמהות שלהם את מתנת החג וסנדרה רינגלר החליטה לפנק את אחיה, מדריך טיולים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.