ממצאי מחקר

השקעה של שעתיים בשבוע ותהיו בריאים ושמחים יותר

תמונה – Holly Mandarich
מחקר חדש מצא את הקשר בין שהייה בטבע לבין המצב הבריאותי של האדם. על פי המחקר שהייה של 17 דקות ביום, שהן כשעתיים בשבוע, תשפר פלאים גם את מצב הרוח שלכם.

רוצים להיות בריאים ושמחים יותר? מחקר חדש של אוניברסיטת אקסטר באנגליה מצא כי אנשים שמבלים לפחות שעתיים בטבע בשבוע (או 17 דקות בממוצע בכל יום) הם בעלי בריאות טובה יותר ומצב רוח טוב יותר.

במחקר, שפורסם ב-Scientific Reports ונערך בקרב 19,806 אנשים, פורסם כי נדרשות לפחות שעתיים בטבע בשבוע בכדי לראות שיפור במדד מצב הרוח והבריאות. כמו כן, השיפור במדדים זהה בכל חלוקת זמן, כלומר, גם אם תבלו שעתיים רצופות בטבע בשבוע או 17 דקות ביום שיצטברו לשעתיים במשך השבוע.

רוב הנבדקים הצהירו כי החשיפה לטבע היתה קרובה למקום מגוריהם, כך שגם ביקור בפארק באזור הקרוב יספיק בכדי להנות מהיתרונות הנ"ל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.