פתרון מוזר

שום באף: משרד הבריאות נגד הטרנד בטיקטוק

תמונה – משרד הבריאות

יש זמן באופוזיציה: שר האוצר לשעבר אביגדור ליברמן מצטרף לאזהרת משרד הבריאות נגד טרנד השום שרץ בטיקטוק.

שימו לב, בימים אלו רץ ברשתות טרנד של סרטונים ויראליים, המציעים לבעלי אף סתום לתחוב לנחיריים שיני שום, בטענה כי השום מקל על הגודש ומסלק את הצטברות הנזלת.

לשום ישנם יתרונות בריאותיים רבים אך משרד הבריאות ממליץ לא להכניס שום לאף – בשום מקרה.הנה כמה סיבות: ● יש סיכוי טוב שהשן תיתקע לכם באף – אפילו חתיכת שום זעירה שנתקעה בנחיר יכולה להיות בעלת השלכות רבות, כולל חסימה של הסינוסים ואפילו זיהום.

● השמנים בשום הגולמי עלולים לגרות, להוביל לפריחה בתוך האף, לסדוק את העור ואפילו להביא לדימום מהאף.● השום עלול לפגוע בחלק מהמחיצה, בה יש לא מעט כלי דם, ולגרום לטראומה.אז איך ניתן להקל על גודש באף?הצטננות היא בדרך כלל זיהום ויראלי שחולף מעצמו אך הדרך הטובה ביותר לטפל בה היא מנוחה, הקפדה על שתיה רבה ולעיתים להיעזר בשטיפות עם מי מלח.אם הצינון נמשך – פנו לרופא שלכם, ולא ל-TikTok.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.