חזתה אירועים

המכשפה שחזתה את הידבקות טראמפ בקורונה

תמונה – צילום מסך פייסבוק
המאמינים והמעריצים של באבה ונגה, מכשפה מבולגריה עיוורת שמתה כבר לפני עשורים טוענים כי חזתה את הידבקותו של טראמפ בנגיף הקורונה.

היא מתה כבר לפני יותר מעשרים שנה, ואם להיות מדוייקים יותר, כבר לפני 24 שנים, אבל באבה ונגה ממשיכה לתחזק גם אחרי מותה קהל מעריצים ומאמינים אדוק שסוגד לה, המכשפה העיוורת שהסעירה בזמנו את בולגריה. ביזארי? יתכן.

התחזיות, ואולי יש לומר הנבואות, של המכשפה עדיין מעוררות עניין אצל רבים ממאמיניה ברחבי העולם. אחרי שחזתה לכאורה את אסון מגדלי התאומים, הברקזיט הבריטי, עליית ארגון הטרור הרצחני דעא"ש, ואפילו את התפרצות נגיף הקורו – כעת טוענים בלהט מאמיניה כי ונגה חזתה את הידבקותו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנגיף, זאת לאחר שאמרה כי נשיא ארה"ב יחלה בשנת 2020.

רגע, אז אתם שואלים מה היא חזתה שיקרה לנשיא כתוצאה מהמחלה? ב"סאן" הבריטי דווח שהונגה המסתורית חזתה ככל הנראה כי נשיא ארה"ב יסבול מ"מחלה מסתורית" שתגרום לו להפוך להיות חירש ובעל גידול במוח, וכתוצאה מכך אולי אף למות..

קצת לפני שמתה הבאבא לפני כ-24 שנים, בגיל 85, העניקה סדרה של תחזיות ונבואות לשנת 2020. על פי אחת מאותן תחזיות, הנשיא ה -45 של ארצות הברית ייכנע למחלה לא ידועה בשלב כלשהו בעתיד הקרוב. המחלה תשאיר את המנהיג עם ירידה משמעותית בשמיעה, טנטון וטראומה מוחית – אשר עשויים לגרום למותו. חלק גדול מהמאמינים של המכשפה בטוחים בכל ליבם שמדובר בחיזוי מדויק של נגיף הקורונה, שהנשיא טראמפ כידוע נמצא חיובי אליו בשבוע שעבר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!