כל הכבוד

פטריוטית: ניתוח חזה כדי לשרת ביחידה קרבית

תמונה – בית החולים איכילוב

מתנת גיוס: בת 18.5 עברה ניתוח להקטנת חזה בזכותו תוכל להגשים את חלומה לשרת ביחידה קרבית

ים פימה בת ה- 18.5 מאשדוד, לקראת גיוס, חלמה כל חייה להתגייס לצה"ל ולשרת ביחידה קרבית. כאשר הודיעו לה שהיא התקבלה לשרת ביחידת גבולות חי"ר, השמחה הייתה גדולה אך גם מהולה בעצב. במשך שנים סובלת ים מכאבי גב קשים ודימוי עצמי נמוך שנגרמו כתוצאה מהחזה הגדול והכבד שהיא נושאת. היא החליטה שלא לוותר והשבוע היא עברה בהצלחה כאן באיכילוב ניתוח להקטנת חזה שבזכותו סוף סוף ים תצליח להגשים את עצמה.

"הרבה נשים משלמות כסף כדי להגדיל את החזה מסיבות אסתטיות. עבורי ההתמודדות עם חזה גדול הפכה לבעיה רפואית! החזה היה מעיק ומסורבל, תמיד היה לי קשה להתאמן ולעשות תרגילים כי זה היה מלווה בכאבי הגב האיומים שהיו לי. כנערה, אף פעם לא הרגשתי קלילה לגילי. המשימה הכי קשה ומתסכלת שהייתה לי היא למצוא בגדים שיתאימו לי ויחמיאו לגופי.

כשהייתי הולכת עם חברות לחנות בגדים הייתי מתבאסת שכולן קונות בגדים שמחמיאים לגופן ורק אני צריכה להתאים לעצמי בגדים רחבים וגדולים שיטשטשו את אזור החזה על מנת לא לקבל תגובות ומבטים מאנשים – זה פגע לי מאוד בבטחון העצמי" מספרת ים.

ככל שהתקרב מועד הגיוס כך גם ההחלטה של ים לשרת בתפקיד קרבי עם משמעות הפך למטרה עבורה, וכך החליטה לתת לעצמה צ'אנס וללכת על הליך כירורגי. ״החלטתי שאין שום סיבה שארגיש רע עם הגוף שלי וחקרתי יותר לעומק את האופציה של ניתוח להקטנת חזה"

השבוע, ים עברה את הניתוח בהצלחה ע"י ד"ר אודי ארד באיכילוב, והיא כרגע מתאוששת ומתחזקת עם ציפייה גדולה להתחיל בעוד מספר שבועות את שירותה הצבאי ביחידה הקרבית עליה חלמה.

ויש לה מסר להעביר לכל הקוראות הצעירות: "אני לקחתי החלטה בחיים בגיל צעיר ועשיתי את השינוי, כל אחת יכולה לעשות זאת, סמכו על עצמכן וחסכו לעצמכן שנים של ייאוש ודימוי עצמי נמוך".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.