לישון כמו תינוק

טיפים פשוטים שיעזרו לכם לישון טוב יותר בקיץ הישראלי

תמונה – Kinga Cichewicz
הקיץ הישראלי כבר כאן והוא מביא עימו גם תנודות במצבי הרוח שלכם ומשפיע על איכות השינה. סדרת טיפים פשוטה תסייע לכם לצלוח את הקיץ ולישון טוב יותר, גם כשהחום מכה בחוץ.

ישנם כל כך הרבה משתנים שמשפיעים על איכות השינה שלנו – לחץ, תרופות, תזונה ועוד. אבל כשהקיץ מגיע, הסיפור הופך למורכב הרבה יותר ואיכות השינה נפגמת בניסיון להירדם למרות החום הכבד. אספנו עבורכם את הטיפים הכי טובים לשינה טובה יותר בקיץ שיעזרו לכם לישון כאילו אין שרב.

1. החליפו מצעים: מומלץ להשקיע במצעים עם בד אוורירי ונושם כמו כותנה אין דבר מתסכל יותר מלהתעורר בבוקר כשכולך מזיע דרך הבגדים והמצעים.

2. כוונו את הטמפרטורה במזגן: שנו את הטמפרטורה במזגן בין 20 ל-22 מעלות, זהו טווח הטמפרטורה האופטימלי לשינה טובה.

3. מקלחת חמה: כן, מקלחת חמה אמנם נשמע סותר לשינה קרירה אבל מסתבר שמקלחת חמה של 20 דקות כשעה לפני השינה מגבירה את ייצור המלטונין בגוף שעוזר לגוף להרדם והמעבר בין מקלחת חמה לסביבה קרירה מקררת את הגוף באופן אפקטיבי יותר.

4. אוורור: גם אם יש לכם מזגן, לפעמים אתם מרגישים צורך ביותר זרימת אוויר בחדר. הוספת מאוורר תקרה או רצפה יעזרו לתחלופת האוויר בחדר ותעזור בהרדמות.

5. מגבונים לחים: החזיקו חבילת מגבונים לחים ליד המיטה ובמידת הצורך הניחו מגבון מתחת לצוואר לכמה דקות, טמפרטורת הגוף תרד במהירות ותוכלו להירדם שוב.

6. שתו מים: שתיית מים חשובה למגוון נושאים בריאותיים, ביניהם לשנת לילה טובה. הקפידו על שתית מים לאורך היום בכמות הרצויה ובכך גופכם ישמור על הטמפרטורה שלו לאורך היום והלילה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!