המלצות נטפליקס

5 סדרות נטפליקס שישאירו אתכם עם פה פעור

תמונה – Netflix
הפקות המקור של נטפליקס מביאות לנו למסך סיפורים שככל הנראה לעולם לא היינו נחשפים אליהם בדרך אחרת. מבקר הנטפליקס מביא לנו 5 סדרות נטפליקס שישאירו אתכם עם פה פעור.

ספריית התוכן המקורי שנטפליקס בחלקה מפיקה ובאחרים רוכשת זכויות, מביאה לנו לא מעט סרטים וסדרות מסמרי שיער שמבוססים על סיפורים אמיתיים שחושפים בפנינו עוולות אזרחיות, ציבוריות וחברתיות שככל הנראה לעולם לא היינו נחשפים אליהם.

לעשות רוצח – Making a Murderer
סדרת הדוקו בת 20 פרקים (בשלב זה), מתארת את סיפורו של סטיבן אייברי, אמריקאי תושב מחוז מניטובק שבמדינת ויסקונסין שריצה 18 שנים בכלא באישום תקיפה מינית וניסיון לרצח בשנת 1985. בדיקת DNA שבוצעה מאחור יותר, מוכיחה כי לאייברי לא היה שום קשר לאירועים וב-2003 הוא שוחרר. שנתיים לאחר מכן אייברי שוב נעצר ומוגש נגדו אישום בגין רצח הצלמת תרזה הולבק. למרות טענותיו כי הופלל ע"י המשטרה המקומית, אייברי הורשע ברצח של הולבק ב-2005 ומאז מרצה מאסר עולם. הסדרה המרתקת עוקבת אחר כל המאורעות ואף הובילה למספר תהפוכות משפטיות בעקבות הבאזז סביב הסדרה.

שיחות עם רוצח: הקלטות של טד באנדי
מיני סדרת דוקו עם 4 פרקים שחושפת ראיונות עכשוויים לצד צילוי ארכיון והקלטות אודיו שבוצעו מאגף הנידונים למוות המשרטטים דיוקן נוקב של הרוצח הסדרתי טד בנדי שהתפרסם לאחר שחטף, אנס ורצח עשרות נשים צעירות ברחבי ארצות הברית בין השנים 1978-74. לאור פשעיו בנדי הוצא להורג בכיסא חשמלי ב-24 בינואר 1989.

הודאה מוקלטת – The Confession Tapes
סדרת דוקו פשע שבוחנת מקרי פשע אמיתיים בהם אנשים שהורשעו טוענים שהודאותיהם שקריות או נכפו עליהם לאחר שתומרנו להודות בפשע שלא ביצעו. הסדרה המרתקת עוקבת אחר שיטות החקירה, העוקץ והשכנוע המפוקפקות שהובילו לכליאה לא מוצדקת של אזרחים. 2 עונות, 11 פרקים.

https://www.youtube.com/watch?v=FA9AdQWWjuI

כשהם רואים אותנו – When They See Us
חמישה נערים מהארלם מואשמים על לא עוול בכפם בתקיפה אכזרית שאירעה בסנטרל פארק, וחייהם הופכים לסיוט. הסדרה מבוססת על הסיפור האמיתי של "החמישייה מסנטרל פארק" שהואשמה ב-1989 בתקיפה ואונס של אישה בסנטרל פארק שבניו יורק ומדגימה כיצד עבודת שיטור לקוייה ופגיעה בראיות הובילו את החמישה לעונשי מאסר ממושכים.

המדרגות – The Staircase
תאונה או רצח? חייו של הסופר מייקל פיטרסון נבחנים תחת מיקרוסקופ לאחר מותה המסתורי של אשתו שנפלה במדרגות. הסדרה כוללת 13 פרקים שעוקבים אחר העלילה, ההתפתחות המשפטית, טענות המשפחה וכמובן סיפורו האישי של פיטרסון שטען כי אין לו קשר לרצח אישתו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.