המפץ הבא?

סדרת לייב אקשן חדשה לכוכבת 'המפץ הגדול' קיילי קווקו

תמונה – באדיבות יס / yes
קיילי קווקו, כוכבת 'המפץ הגדול' (The Big Bang Theory) של CBS שם גילמה את פני השכנה היפה, מקבלת תפקיד ראשי בסדרת לייב אקשן בשם הדיילת, המבוססת על ספרו של כריס בוג'אליאן.

קווקו בת ה-34 כבשה את המסך במפץ הגדול עם דמותה של פני. עבור תפקידה היא זכתה להכרה עם פרסים לתפקיד השחקנית הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה. לפני הפריצה הגדולה, כיכבה קווקו בתפקידים שונים, גדולים יותר ופחות, בסדרות כמו 8 כללים פשוטים, מכושפות ונמלטים.

הפריצה הגדולה של קווקו כאמור הגיעה ב-2007 בסדרה עתורת השבחים 'המפץ הגדול' שהסתיימה באחרונה עם 12 עונות ו-280 פרקים.

קווקו שנשואה לרוכב הסוסים קארל קוק, תקבל תפקיד ראשי בסדרת המתח The Flight Attendant (הדיילת) שתעלה בשירות הסטרימינג WarnerMedia של האחים וורנר. הסדרה המבוססת על ספרו של כריס בוג'אליאן, תעקוב אחר דיילת אוויר שמתעוררת אחרי לילה של שכרות לצד גווייה, ללא הידיעה האם היא הרוצחת.

במקביל, נבחרה קווקו לדובב את דמותה של הארלי קווין בסדרת טלוויזיה מונפשת של DC קומיקס לקהל מבוגר שתעלה בשירות הסטרימינג של DC. 'המפץ' הגדולה שנחתמה באחרונה אחרי 12 עונות, עלתה במלואה לצפייה ישירה בנטפליקס בישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.