נקודה למחשבה

"לחשוב שאדם בן 74 בא להשתתף במסיבת חשק, זה הזוי לגמרי"

תמונה – ( ויקיפדיה)
העיתונאי רזי ברקאי פתח הבוקר את תוכניתו 'מה בוער' בגל"צ בתמיהה על הפרשנות הניתנת לתמונות שנחשפו אמש באתר 'הדיילי מייל' הבריטי: "לחשוב שאדם בן 74 בא להשתתף במסיבת חשק, זה הזוי לגמרי", "ברק אתם יודעים, אוהב אוכל טוב וכסף טוב, ויסקי משוב נשים זה לא הצד החזק שלו" פתח ברקאי את תוכניתו - האזינו לקטע המלא

האזינו לפתיח של רזי ברקאי באדיבות גל"צ

 

השתתף במסיבת חשק?! העיתונאי הבכיר רזי ברקאי תוהה הבוקר בפתח תוכניתו 'מה בוער' בגל"צ על הסערה התקשורתית בעקבות התמונות שנחשפו אמש באתר 'הדיילי מייל' הבריטי:

"זה היה גילו בשנת 2016, לחשוב שאדם בן 74 בא להשתתף במסיבת חשק, זה הזוי לגמרי", אומר ברקאי.

"ברק אתם יודעים, אוהב אוכל טוב וכסף טוב, ויסקי משובח, נשים זה לא הצד החזק שלו. בכל מקרה תביעת הדיבה שלו בדרך, ואז יתברר מה עשה בדיוק. אבל נשאלת השאלה, מה זו ההתרועעות הזו עם עבריין מין?" תהה ברקאי על ברק"

הכותרת בדיילי מייל
הכותרת בדיילי מייל

כזכור, אמש חשף אתר "הדיילי מייל" פרטים חדשים על התמונות שכבר שנחשפו בשנת 2016, לפי הדיווח, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תועד כשהוא מסתיר את פניו כשהוא יוצא או נכנס מאחוזתו של הפדופיל ג'פרי אפשטיין בניו יארק בשנת 2016, ובאותו היום נצפו גם כן בחורות צעירות יוצאות מהאחוזה.

ברק הכחיש בתגובה ואיים בתביעה נגד העיתון: "אני דוחה בשאט נפש את הרמיזות המתועבות של העיתון. אכן הייתי בביתו, מעולם לא לקחתי חלק בשום מסיבה/מפגש מהסוג הנרמז. מציע לאנשי ״דיילי מייל״, ולכל מי ששיתף איתם פעולה, להכין את כרטיס האשראי. תביעת הדיבה בדרך".

מחזיר מלחמה: אהוד ברק חושף תמונות נוספות שלו כשפניו מכוסות.. מאמינים לו?

Posted by ‎באזזנט‎ on Tuesday, July 16, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.