דיווח ראשוני

שרידי סם התגלו בגופה של בת 13 שחשה ברע

תמונה – אילוסטרציה Pixabay
בת 13 מאיזור המרכז אושפזה במהלך סוף השבוע לאחר שחשה ברע לאחר ששתתה מים במסיבת בר מצווה בגן אירועים. בבדיקות בבית החולים התברר כי בגופה של הקטינה התגלו שרידי סם.

דיווח ראשוני: במהלך השבוע האחרון התקבל במשטרת ישראל דיווח על קטינה בת 13 מאזור המרכז שאושפזה בבי"ח לניאדו לאחר שחשה ברע. מבירור ראשוני של נסיבות האירוע התברר כי הקטינה השתתפה באירוע בר מצווה בגן אירועים באזור השרון ולאחר ששתתה מים, הרגישה ברע וסבלה מסחרחורות וקשיי נשימה. מבדיקות שנערכו בביה"ח התברר כי בגופה של הקטינה התגלו שרידי סם. נסיבות האירוע נבדקות.

בפוסט שהעלו ההורים לקבוצה בפייסבוק נכתב בכאב: אני לא נוהגת לשתף מחיי הפרטיים, אבל החוויה הטראומתית שעברנו השבוע נוגעת לכל הורה והורה כאן בשכונה, ואני חושבת שמחובתי לשתף ולהזהיר.

הפוסט המלא

הפוסט המטריד של ההורים בקבוצת פייסבוק
הפוסט המטריד של ההורים בקבוצת פייסבוק

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.