הותר לפרסום

קשה לצפיה: מטפל תועד כשהוא מתעלל בנכה

תמונה – מצלמות אבטחה
הותר לפרסום: אוראל יהושע ברמי בן ה-31 תושב עכו הוא החשוד בהתעללות בנכה צה"ל אותו סעד בביתו בצפת. התיעוד קשה לצפיה


תיעוד קשה לצפיה: בני משפחתו של נכה צה"ל חשדו בהתנהגות מוזרה של המטפל והתקינו מצלמות אבטחה בבית, למחרת הם גילו לתדהמתם כי המטפל מתעלל באביהם הנכה.

היום, בית המפשט התיר לפרסום את פרטיו של החשוד בהתעללות בנכה צה"ל אותו סעד בביתו שבצפת. החשוד הוא אוראל יהושע ברמי בן ה-31 תושב עכו. המשטרה ביקשה מבית המשפט להתיר את פרטי החשוד על מנת לבקש את עזרת הציבור באיתור קורבנות נוספים באם אלו קיימים וככל שיהיו.

אוראל מטפל מתעלל
אוראל מטפל מתעלל

ממצאיה של חקירת המשטרה בשלב זה, מצביעים על פי החשד כי מדובר בהתעללות ארוכת טווח ומרובת מקרים. המשטרה מבקשת מכל אדם שיש בידיו מידע אודות קורבנות נוספים שנפגעו מהחשוד, לפנות למוקד 100 של המשטרה

סנגורו של החשוד, עו"ד משה אביטל, אמר בתגובה ל-ynet: "מרשי טוען כי לא תקף את הנכה, אלא מדובר במשחקי ידיים ששיחק איתו באופן חברי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.