"נלחמים בכפייה החרדית"

מבוכה לרון קובי בוועדת הבחירות "מועמד פרש"

תמונה – וועדת הבחירות המרכזית
ראש עיירית טבריה שנכשל בהעברת תקציב לעיר ועומד בפני סכנת הדחה, הגיע הערב לרשום את מפלגתו החדשה 'הימין החילוני' ושמע מהשופט על מספר בעיות ברישום המפלגה - מועמד מאוד מפתיע שובץ במקום הרביעי במפלגתו של קובי - צפו

ראש עיירית טבריה הידוע במלחמה התקשורתית שלו נגד הציבור החרדי , רץ לכנסת ולטענתו, הוא מגיע להחליף את אריה דרעי בתפקיד שר הפנים הבא. הערב רון קובי רשם בוועדת הבחירות המרכזית את מפלגתו החדשה 'הימין החילוני' "נלחמים בפייה החרדית, בראשות רון קובי.

במהלך הרישום הודיע יו"ר וועדת הבחירות השופט מלצר לרון קובי על בעיות שנוצרו, "יש לכם שתי בעיות: אחד המועמדים ברשימה ביקש לבדוק האם ההרשעות שלו בעבר, מאפשרות לו ריצה חוקית לכנסת. עוד בעיה: מועמד נוסף ברשימה ביקש למשוך את מועמדתו במפלגה.

מועמד מפתיע המשובץ במקום הרביעי ברשימת 'הימין החילוני' הוא חובב דמרי, בעלה של השרה גילה גמליאל מהליכוד.

הזוג חובב דמרי והשרה גמליאל
הזוג חובב דמרי והשרה גמליאל

בראיון לאחר הגשת הרימות אחר קובי לכלי התקשורת "אני לא נגד דתיים, אנחנו נסלק את אריה דרעי ממשרד הפנים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.