מה יש לו מנאצים?

יאיר גולן: "הנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית"

תמונה – לע"מ – 101.5FM
סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן מעורר שוב סערה בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5FM "אני מזכיר שהנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית. לכן אנחנו צריכים להיזהר בתוכנו" - האזינו


באדיבות: 101.5FM

יאיר גולן הגיב למתקפה של עמית סגל בטוויטר: "עמית, אולי תפסיק לרדוף אותי, ותעסוק בתופעות שליליות שמתרחשות במחנה שאתה מייצג. אני לא אובססיבי, אבל נראה שבהחלט פיתחת אובססיה כלפי"

סגן הרמטכ"ל לשעבר, האלוף במיל' יאיר גולן, שיושבע היום לחבר כנסת בפעם הראשונה מטעם מפלגת המחנה הדמוקרטי, שוב מביא דוגמא מהנאצים, בראיון הבוקר למנדי ריזל ברדיו 101.5FM: "אני מזכיר שהנאצים עלו לשלטון בצורה דמוקרטית. לכן אנחנו צריכים להיזהר בתוכנו, להיזהר היטב, מכך שגורמים קיצוניים בעלי השקפה משיחית לא ינצלו את הדמוקרטיה הישראלית על מנת לייצר פה מציאות שלטונית אחרת"

עוד אמר גולן: "אני חושב שמהיסטוריה צריך ללמוד, אני מזהיר מהימין, כי הימין הקיצוני הזה, בעשרות שנות שרותי התמודדתי עם אלימות קשה שהופנתה כלפי חיילי צה"ל מתוך הימין הקיצוני הזה. ולכן הימין הזה הוא מסוכן לקיומה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית, הוא מנצל לפעמים את הכלים הדמוקרטיים כדי לפגוע בדמוקרטיה ואנחנו צריכים להיזהר ממנו, כן", אמר גולן למנדי ריזל.

פרשן החדשות עמית סגל הגיב: "האובססיה של יאיר גולן לראות נאצים בכל פינה בישראל מלמדת: 1. שמזל שהאיש לא רמטכ״ל. צה״ל ניצל מהחרפה הזו – 2. שנשיא המדינה חייב להגיב. אם הגיעה לגולן התנצלות נשיאותית ודאי שמגיעה עכשיו התנצלות כזו גם לעם בישראל"

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד הגיבה בטוויטר: "יאיר היקר, אולי די? אתה מושבע היום לכנסת, אתה אדם רב זכויות שיכול לתרום למדינה- אולי תשחרר כבר את האובססיה הזו של להשוות אותנו לנאצים? זה כבר אפילו לא מעצבן. סתם מעורר רחמים."

כזכור, נשיא המדינה ריבלין התנצל בפני יאיר גולן, על המתקפות שספג לאחר שהשווה את המצב בישראל לתקופת הנאצים בנאומו בערב יום השואה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.