תודה אבא!

מעריץ את אבא: יאיר נתניהו בפוסט יום הולדת

תמונה – ארכיון לע"מ
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפוסט מרגש לכבוד יום הולדת 70 אותו הוא חוגג היום - הפוסט המלא

יום הולדת 70 שמח לאבא שלי! האדם הכי חכם שאני מכיר, מושא ההערצה שלי, ואחד המנהיגים הגדולים בהיסטוריה של העם היהודי!

אתה הפכת את ישראל למעצמה והבאת אותה להיות, תוך שנים ספורות, ממדינה חלשה, זניחה, מסוכנת ומבודדת, למדינה חזקה, בטוחה, משגשגת ועוצמתית, אשר עמי ומנהיגי כל העולם (כולל מדינות ערב) נושאים אליה עיניים ורוצים בקירבתה.

יצרת קשרי חברות עם מנהיגי כל המעצמות של העולם אשר הביאו תועלת רבה לעוצמתה המדינית של המדינה.

בלמת במשך 11 שנים ,בזכות ההשפעה הרבה שיש לך על דעת הקהל האמריקנית, דרישה ולחצים בלי פוסקים לסגת לקוי 67 ולסכן את קיום המדינה, משני נשיאים בארה״ב. בתקופתך הוכפלה האוכלוסייה ביהודה ושומרון והאזור הפך לחלק בלתי נפרד מישראל.

יאיר נתניהו ואביו ראש הממשלה – צילום לע"מ

"עוד כותב יאיר לאביו: "הפכת את ישראל ממדינה סוציאליסטית עם כלכלה נחשלת, למדינת שוק חופשי עם כלכלת הייטק משגשגת. הבאת שקט וביטחון למדינה בה בתי הקפה, המסעדות והרחובות מלאים והומי אדם, לאחר שנים של אינתיפדה בה היו שוממים. השקעת רבות בתשתיות במדינה, בנית כבישים ורכבות אשר מקרבים את הנגב והגליל למרכז והסרת מחסומים כדי לאפשר לאזרחי ישראל לטוס בהמוניהם לחופשה בחו״ל כדבר שבשגרה, ושיא של תיירות נכנסת לארץ."

"תודה לך על כך שהקדשת את כל חייך והקרבת כה רבות בשביל ארץ ישראל, עם ישראל ומדינת ישראל! תודה שהסכמת לסבול ביזוי, שיסוי ואלימות מצד התקשורת וכל הגורמים בעלי העוצמה במדינה במשך 30 שנה, רק כי לא הסכמת למכור את עקרונותיך הלאומיים ולהפוך לאתרוג!"

תודה לך על שהיית אבא כה מופלא כל חיי למרות עבודה תובענית 24/7! תודה לך שעמדת לצידי ברגעים הקשים של החיים. זו זכות ענקית להיות בנך! אוהב אותך מאוד!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!