קשה לצפייה

תיעוד: שוטר יורה בחשוד עם תינוק

תמונה – משטרת טאמפה
מסעיר את הרשת: שוטרים שנקראו לאירוע אלימות במשפחה באריזונה שבארה"ב, ירו באקדח טייזר נגד האב שהחזיק את ילדו בן השנה - קשה לצפייה

ככה זה בארה"ב: קצין משטרה בעיר טמפה באריזונה – ארה"ב, תועד כשהוא משתמש באקדח טייזר נגד אב חשוד שהחזיק את ילדו בן השנה, החשוד באלימות במשפחה.

השוטרים נקראו לאירוע של אלימות במשפחה, כשנכנסו לבית הם מצאו את אב המשפחה, איווון אוקרי. השוטרים טענו כי הם ניסו לשוחח עם החשוד, אך הוא היה תוקפני מילולית ולא נענה לקצינים. במהלך העימות לקח החשוד תינוק לידיו וסירב להניח את הילד.

https://www.youtube.com/watch?v=tEqh_-uuC6Q

בתיעוד שפרסמה המשטרה נראים השוטרים כשהם מנסים לשכנע את החשוד להניח את הילד, אך הוא התנגד בתוקף. לאחר ניסיונות הידברות שכשלו, אחד השוטרים ירה בטייזר והחשוד נפל עם הילד על הרצפה שבנס לא נפצע. לאחר מכן נעצר האב והואשם בסיכון הילד ובאלימות במשפחה נגד האם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!