שתפו

"לראות את אח שלך הבכור בוכה זה שובר את הלב"

קארין קליינברג משדרות שאחיה היה אמור להתחתן היום מבקשת עזרה: מכירים אולם שיכול להכיל 800- 1000 איש? שתפו, הפיצו. בואו נראה אהבה לזוג הצעיר וניתן לו לשמוח. לראות את אח שלך הבכור בוכה זה שובר את הלב - בבקשה תעשו הכל לעזור לו!!! - וגם קרן בן זקן בפוסט כואב - צפו

גם קרן בן זקן כתבה: "בתמונה – אחותי הקטנה בוכה. 12.11.19 – שנה וחודשיים של הכנות, ריצות, קניות והתרגשות…אחותי הקטנה והיחידה מתחתנת… כל כך הרבה ציפייה שתגיע כבר חתונת השנה… אנחנו במלון (עוד הספקנו להפתיע אותה אתמול), עלינו לישון בשמחה ובהתרגשות ומה שהכי לא רצינו וחשבנו שיקרה, קרה… 5 וחצי בבוקר, מתעוררים לצלילי האזעקה שהקפיצה את כולנו מהמיטה לחדר המדרגות במלון… לא ידענו ולא תיארנו לעצמנו מה שקורה בחוץ!!! מהר מאוד הדלקנו את הטלוויזיה והרגשנו שאנחנו בחלום, יותר נכון סיוט… מסך שחור!!!!! "חיסול ברצועת עזה על ידי צה"ל"… בחוץ קולות פיצוצים ואנחנו בשוק! קפאנו, מה עושים עכשיו??? כמובן שאחותי הכלה ישר נכנסה ללחץ והתחילה לבכות, מה נעשה? לדחות? לחכות?

"כולם כבר מחכים להתחיל בהכנות הספר, המאפרת… מלא טלפונים והודעות… בזמן ההתלבטויות, השאלות וחוסר הוודאות.. טלפון מהאולם – זהו. זה נדחה. בצער רב התחלנו בטלפונים לספקים, לאורחים שהרעיפו אהבה ותמיכה גדולה!
נחכה בקוצר רוח למועד החדש ונצבור כוחות והרבה שמחה כדי שהחגיגה תהיה כפולה! הכל לטובה, שום דבר לא ישבור אותנו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!