רגע של פחד

נקלט במצלמות: כך נגנב רכב מעיר הבה"דים

תמונה – מתוך הסרטון
בעשרים שניות: כך נגנב רכב של איש צבא במילואים מהחניה בעיר הבה"דים - בתיעוד וידאו שפורסם ממצלמות האבטחה נראים הצעירים ככל הראה בדואים, מגיעים עם רכב וקושרים אותו לרכב הגנוב ונמלטים בפרעות מהמקום - התיעוד המלא

"זה רכב של חבר שלי מהצוות שנגנב מהחניה בעיר הבה"דים. החבר היה במילואים בקורס של שבועים בבסיס שבתומו לא היה לו איך לחזור הביתה. כותב ליאור סורקה בפוסט שפרסם בפייסבוק. "אפשר לצפות שצה"ל שמגן עלינו מצפון ועד דרום יכניס קיבינמט את החנית הרכבים של המילואימניקים לתוך הגדר הפנימית של הבסיס וישלח גם זוג חילים לפוטרול מזדמן על מנת לשמור לנו על הציוד. אנחנו לא צריכים לפחד שלא נמצא את הרכבים שלנו בכל פעם שאנחנו הולכים למילואים. זה בלתי נסבל!" כותב ליאור.

עוד כותב ליאור: "ובכלל, אני מצפה משר הביטחון החדש נפתלי בנט להורות לצה"ל ולמשטרה צבאית על פתיחת יחידה לתפיסת גנבי ציוד משטחי כינוס ושטחי אימון בדרום. אי אפשר לסבול יותר אימונים בצאלים כאשר גנבים בדואים חגים סביבנו כמו פגר באמצע המדבר ורק מחכים להזדמנות לדפוק לנו ציוד. אני מצפה שהיחידה החדשה הזו תשים לזה סוף ושגנבי הציוד מצה"ל יתחילו להיכנס לקלבוש. די!", כותב ליאור סורקה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!