אסונות בכביש

דיווח: ארבעה הרוגים בתאונה קשה

תמונה – דוברות מד"א
ארבעה הרוגים ומספר פצועים בתאונת אוטובוס שככל הנראה איבד שליטה, התנגש בתחנת אוטובוס ובעקבות כך קורת בטון כבדה קרסה, ולבסוף נבלם בשטח הפתוח בכביש 40 סמוך לצומת בדק - תיעוד ראשוני

נריה חג'בי חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותם של גבר כבן 70 ו-3 נשים שגופותיהם חולצו ע"י צוותי כיבוי. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה ל-14 נפגעים 2 קשה והשאר בינוני, וקל עד בינוני. כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה פעלו בזירה עקב אופי התאונה"

פראמדיקית מד"א סיפרה: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.