אנגליה בהלם

בגיל 92: מלכת אנגליה נוהגת ללא רישיון

תמונה – The Royal Family
על רקע המשבר בממלכה על עזיבת הארי ומייגן שהחליטו להתנתק מבית המלוכה ולגדל את הבן שלהם בין צפון אמריקה לבריטניה. תועדה מלכה אנגליה כשהיא נוהגת ללא חגורת בטיחות - צפו בתיעוד

בגיל 92, מלכת אנגליה ממשיכה לאחוז מאחורי ההגה ומתעקשת לנסוע בעצמה בכבישים הסמוכים לארמון והאחוזה הפרטית שלה, ורק מדי פעם בכבישים ציבוריים.

המלכה נוהגת כבר למעלה מ- 70 שנה, המלכה מעולם לא עברה טסט ולא עברה שיעורי נהיגה, היא האזרח היחיד בבריטניה שמותר לפי חוק לנהוג ללא רישיון.

בחודש שעבר הודיע ​​בעלה בן ה -97, הדוכס כי הוא מוותר על רישיון הנהיגה שלו, לאחר שהיה מעורב בתאונה סמוך לאחוזת סנדרינגהם.

הדוכס לא נפגע, אבל הנוסעים ברכב שנפגע שכלל תינוק בן תשעה חודשים, נפצעו קל מאוד. הוא לא העומד לדין בתמורה לוויתורו על רישיון הנהיגה שלו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.