המיעוט

מכה לנתניהו: תוקם וועדת חסינות

תמונה – ערוץ הכנסת
כיפה אדומה? חברי הכנסת מהליכוד טענו כי אין אישור מיו"ר הכנסת להקים וועדה בכנסת שתדון בחסינות של נתניהו - ח"כ אחמד טיבי הפתיע את ח"כ מיקי זוהר בהודעה שקיבל מלשכת יו"ר הכנסת: "מיקי זוהר הוא לא הדובר של יו"ר הכנסת" - ח"כ זוהר באיום מרומז: "שכל הציבור יידע שיו"ר הכנסת אישר את הדיון הזה" - צפו

למרות התנגדותו הנחרצת של נתניהו, וועדת הכנסת אישרה לבטל את הצורך לקבל את אישור יו"ר הכנסת להקמת וועדות בכנסת בתקופת פגרה. וועדת הכנסת רשאיות לקיים ישיבות בעניינים שבסמכותן, ללא אישור ועדת ההסכמות ויו"ר הכנסת. ואולם דיונים כלליים בנושאי פיקוח על הממשלה, דיונים בהצעות לסדר היום שהועברו מהמליאה ודיוני חקיקה וחקיקת משנה, יחייבו אישור של יושב ראש הכנסת לאחר שקיבל חוות דעת מהיועץ המשפטי לכנסת.

במהלך הדיון טענו חברי הכנס של הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, כי יו"ר הנכתס אמר לו שלא אישר להקים את הוועדה, ח"כ טיבי הפתיע אותו בהודעה שקיבל מלשכת יו,ר הנכתס אדלשטיין: "מיקי זוהר הוא לא הדובר שלנו. – מיקי זוהר הגיב: "אז שכל הציבור בבית ידע, שאדלשטיין התיר לקיין את הדיון הזה".

ח"כ שלמה קרעי, היחיד שהצביע נגד לאחר שכל חברי הליכוד יצאו מהוועדה לפני ההצבעה: "גוש השמאל של כחול לבן, ליברמן והערבים עשו היום קרקס מהכנסת בגיבוי יועמ"ש בניגוד עניינים. אין להם מה להציע לציבור חוץ מ"רק לא ביבי". הם שברו את כל הכלים שהיו נהוגים עד כה בפגרת בחירות. דיון לא חוקי שההצבעה בסופו לא שווה דבר חוץ מביזיון אחד גדול. זו קואליציית הבלהות של מדינת ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.