ממשלת גנץ וטיבי?

צפו: ח"כ טיבי מאיים על בני גנץ

תמונה – ערוץ הכנסת
בגלל הנדל: ח"כ אחמד טיבי משגר איום מפורש על יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, במהלך דיון סוער בכנסת על הקמת וועדה שתדון על החסינות לנתניהו: "אם תמשיכו לדבר על סיפוח בקעת הירדן, ואם תעזו להתקדם בכיוון הזה, בני גנץ יישאר לעד יו"ר האופוזיציה" - צפו

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הגיב לאיום של טיבי: "לא זה מטורף! צריכים עוד הוכחה לזה שכחול לבן שפוטים של הרשימה המשותפת!?"

הבוקר אישרה הוועדה, למרות התנגדותו הנחרצת של נתניהו, לבטל את הצורך לקבל את אישור יו"ר הכנסת להקמת וועדות בכנסת בתקופת פגרה. וועדת הכנסת רשאיות לקיים ישיבות בעניינים שבסמכותן, ללא אישור ועדת ההסכמות ויו"ר הכנסת.

ח"כ שלמה קרעי, היחיד שהצביע נגד לאחר שכל חברי הליכוד יצאו מהוועדה לפני ההצבעה: "גוש השמאל של כחול לבן, ליברמן והערבים עשו היום קרקס מהכנסת בגיבוי יועמ"ש בניגוד עניינים. אין להם מה להציע לציבור חוץ מ"רק לא ביבי". הם שברו את כל הכלים שהיו נהוגים עד כה בפגרת בחירות. דיון לא חוקי שההצבעה בסופו לא שווה דבר חוץ מביזיון אחד גדול. זו קואליציית הבלהות של מדינת ישראל"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.