צפו

חזן מאשים: "את זה חתכו בעריכה"

תמונה – אורן חזן
ח"כ לשעבר אורן חזן יצא מבית 'האח הגדול' לאחר שבוע סוער מלא בוויכוחים וסכסוכים עם דיירי הבית, בשידור לייב בפייסבוק האשים חזן את הפקת התוכנית בצנזור הקללות שספג, וגם על דוברו לשעבר שיצא נגדו: "ומי שמהרגע הראשון בחרה להעליב ולהגיד אמירות כמו "אין מקום בתקציב לנערות ליווי", אבל את זה חתכו בעריכה שמעתי שלא סיפרו לכם את האמת המלאה, - צפו

השידור שאחרי הסערה: ח"כ לשעבר חזן מאשים את הפקת האח בצנזור קללות שהופגנו נגדו בבית האח הגדול: "היו גם הרבה קללות אני מניח שלא יראו לכם אותם, קללות שאני ממש ממש לא רוצה לחזור עליהם. קללות שאפילו אצלי בשכונה לא מעלים על הדעת. לא החברים וגם לא האויבים הכי גדולים, קללות שלא מעלים על עף במה."

עוד טוען חזן בהמשך השידור: "ואני ספגתי וספגתי, וכשאני העזתי לענות בחוכמה באינטלגנטיות, עם חץ שמגיע ישר ללב, ישר לבנאדם. אז אמרו שאני גזען. באמת, כולכם מבינים וידועים את האמת, לא גזענות ולא נעלי בית, לא שנאת חינם ולא העלבת חינם. אלא כל האמת בפרצוף כמו שנהגנו לעשות בכנסת כך אנחנו נוהגים לעשות היום.

חזן ממשיך ומאשים: "ומי שמהרגע הראשון בחרה להעליב ולהגיד אמירות כמו "אין מקום בתקציב לנערות ליווי", אבל את זה חתכו בעריכה שמעתי שלא סיפרו לכם את האמת המלאה, והמשכתי לקלל ולפגוע באישתי בילדים שלי בחברים שלי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.