"שקרים"

צפו: טראמפ ונתניהו בבית הלבן

תמונה – קובי גדעון, לע"מ
במסיבת עיתונאים שיבח טראמפ את ביבי על היכרות רבת שנים וגם תיאר את גנץ כיריב ראוי. בסיום ההצהרה התקשורתית סירבו העיתונאים הישראלים לצאת וגורשו בצעקות. עיתונאי ישראלי שכן הצליח לזרוק שאלה לאוויר על ההאשמות נגדו, קיבל תגובה מטראמפ: "שקרים" - אבו מאזן מגיב באיומים ומכנה את טראמפ: "כלב בן כלב" - צפו

העיתונאית שמרית מאיר מדווחת כי אבו מאזן הורה למנגנוני הביטחון הפלסטינים לא לפזר הפגנות נגד תוכנית המאה של טראמפ: "טראמפ כלב בן כלב, הוא לא יאיים עלי. זה איש זיפת, ערס שרוצה לכפות עלינו תכנית שאנחנו לא רוצים בה. ממשל של כלבים. בזמן שנשאר לי בחיים האלה אני לא אהפוך לבוגד.."

עוד חשף אבו מאזן חלק מהלחצים שהופעלו עליו: "אומרים לי תגיע לפסגה עם נתניהו, חוצפה שאין כדוגמתה. הולכים לימים קשים מאוד. נתתי למנגנוני הבטחון הוראה לא להפריע לשום צורה של מחאה ולא להגיע לאזורי העימות. תורידו את השביבה לרחוב." הורה אבו מאזן לבכירי הרשות הפלסטינית.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!