צעד אחר צעד

צפו: סוכנת בת 17 קונה אלכוהול

תמונה – דוברות המשטרה
במבצע משטרתי נרחב בקריות נגד פשיעה בקרב ני נוער, הצליחה המשטרה לתפוס מספר בעלי חנויות שמכרו אלכוהול לסוכנת סמויה בת 17 שנשלחה על יד המשטרה / צפו בתיעוד משטרתי

במסגרת אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל נגד תופעות פשיעה בקרב בני נוער, הפעילו בלשי הימ"ר סוכנת סמויה כבת 17 באזורהצפון והקריות, שהצליחה לקנות אלכוהול במספר בתי עסק מקומיים, על אף החזות הצעירה שלה לכאורה וגילה הקטין ו מבלי שנדרשה להציג תעודה מזהה כנדרש בחוק.

כאמור, לאחר ביצוע העבירה ע"י בתי העסק, שתועדה באופן סמוי ע"י שוטר, שאבטח את הקטינה בעת שמכרו לה אלכוהול במספר הזדמנויות שונות, נכנסו השוטרים עם צו חיפוש, החרימו את מכשיר התיעוד של בתי העסק וזימנו את הבעלים לחקירה לצד שימוע שייערך בהמשך לבחינת צעדים מנהליים בתחום רישוי העסקים.

מהמשטרה נמסר: "המסר של משטרת ישראל לכל בעלי הפאבים והפיצוציות חד וברור: מי שימכור אלכוהול לקטינים יעמוד לדין במישור הפלילי ובית העסק ייסגר בהתאם לסמכויות הרישוי הנמצאות בידינו,

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.