מתקפה בוטה

אולמרט: "פוטין מצץ אותו ועשה ממנו סמרטוט"

תמונה – עמוס בן גרשום לע"מ
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יוצא למתקפה נגד נתניהו בעקבות הדיווחים על וויתורים שהעניק נתניהו לפוטין תמורת שחרור נעמה יששכר מהכלא הרוסי: "בראיון למשה גלסנר ברדיו קול ברמה תקף אולמרט: "פוטין עשה לו טובה? פוטין מצץ אותו ועשה ממנו סמרטוט" / צפו

בראיון למשה גלסנר ברדיו קול ברמה, תוקף ראש הממשלה לשעבר אולמרט את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות הפסטיבל התקשורתי סביב שחרור נעמה יששכר, והדיווחים על וויתורים והטבות שהעניק לפוטין: "פוטין עשה לו טובה? פוטין מצץ אותו ועשה ממנו סמרטוט. עכשיו על כל פעולה בסוריה אנחנו צריכים לבקש רשות מפוטין, כן? מה היינו צריכים לתת את כל מגרש הרוסים לרוסים, תגיד זה נורמלי בעינך? זה נראה לך סביר?! שאל אולמרט והוסיף: "מה נראה לכם, שהוא נותן מתנות חינם? אנחנו עכשיו נצטרך לקבל החלטות לפי הבקשות של פוטין" .

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.