לא רציני

ריבלין: "לא תתפטרו ממני כל כך מהר"

תמונה – לע"מ
נשיא המדינה ריבלין פונה לאבו מאזן בחביבות ועוקץ את (הביביסטים?): "אני נולדתי לפני 90 שנה, לפני 80 שנה, אני מדבר כבר על העשר השנים הבאות, לא תתפטרו ממני כל כך מהר, לא לא לכם אמרתי את זה" / צפו

בנאומו פנה ריבלין לאבו מאזן ועקץ ככל הנראה את הביביסטים שמייחלים לסיום תפקידו: "עבאס, הנשיא עבאס, בלשוננו הירושלמית: אבו מאזן, דחילאק, אף אחד לא ישנה את אופי המדינה שלנו כאופי יהודי, ואף אחד לא ישנה אותה כאופי דמקורטי. אנחנו מדינה דמוקרטית שבה חיים כל אזרחינו, ואופיה היא יהודית מהטעם הפשוט, שלעם היהודי אין מדינה אחרת והוא שב לארצו. אני נולדתי לפני 90 שנה, לפני 80 שנה, אני מדבר כבר על העשר השנים הבאות, לא תתפטרו ממני כל כך מהר, לא לא לכם אמרתי את זה", התבדח הנשיא לרקע צחוק הקהל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.