תמימי בדרכים

שגרע: אנרכיסטית מחו"ל מטרידה חייל

תמונה – מתוך הסרטון
ברשתות החברתיות הפלסטיניות מתפרסם תיעוד מטריד בו נראית פעילת שמאל ככל הנראה מחו"ל מטרידה חייל צה"ל במחסום צבאי, כשהיא מלווה בבני משפחת תמימי הידועה בפרובקציות נגד חיילי צה"ל ביהודה ושומרון / כך זה נראה

העיתונאי מנדי ריזל שפרסם את התיעוד המרתיח כתב: "הזוי מה שקורה כאן!! אנרכיסטית מחו"ל, טינופת אנושית, מגיעה למחסום סמוך לנבי סאלח שבשומרון, שמה פס על החיילים במחסום, צורחת עליהם ומסייעת למכוניות פלסטיניות לעקוף מחסום ללא בידוק. איך היא עדיין מסתובבת כאן חופשי?? באמריקה זלזול כזה באיש כוחות הביטחון היה בטח נגמר בכדור בראש"

הבוקר מתח ח"כ יואב גלנט את שר הביטחון בנט: "כששר הביטחון אומר ש'דין בלון כדין רקטה' ולמחרת עפים שלושים בלוני נפץ ומסתבר שהתגובה לא כמו לרקטה, זה דבר שאפשר לסבול אותו. אם אתה רוצה לפעול, תפעל, סיג לחוכמה שתיקה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!