תודה ליאיר ואבנר

"תודה על מתנת הנישואין 29"

תמונה – מפלגת הליכוד
ראש הממשלה נתניהו נאם בגני הערוכה לאחר הניצחון והודה לרעייתו ולבניו על התמיכה: "זהו הניצחון הגדול בחיי. כנגד כל הסיכויים. עמדנו מול כוחות אדירים שכבר הספידו אותנו. אזרחי ישראל נתנו בנו אמון כי הם יודעים שהבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות ישראל. לפני שלוש שעות חגגנו יום נישואים 29. תודה על מתנת הנישואין."

ראש הממשלה נתניהו נאם בגני הערוכה לאחר ניצחון והודה לרעייתו ולבניו על התמיכה: "משנכנס אדר מרבים בשמחה ואיזו שמחה הלילה. לילה של ניצחון ענק. תודה רבה לכם."

"זהו הניצחון הגדול בחיי. כנגד כל הסיכויים. עמדנו מול כוחות אדירים שכבר הספידו אותנו. חרשנו את המדינה מצפון עד דרום. אין כמו אזרחי ישראל. אזרחי ישראל נתנו בנו אמון כי הם יודעים שהבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות ישראל. לפני שלוש שעות חגגנו יום נישואים 29. תודה על מתנת הנישואין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.