לקריאה לחצו

משבר הקורונה | בנט נגד החלטת נתניהו

תמונה – צילום מסך
בעדכון היומי בנושא הקורונה, יצא שר הביטחון נפתלי בנט נגד החלטת ראש הממשלה נתניהו להעברת השבים מחו"ל למלוניות ואמר כי הן יהפכו למדגרות קורונה וכי ההחלטה תעלה כסף רב

שר הביטחון נפתלי בנט, יצא היום (רביעי) נגד החלטת ראש הממשלה בטיפול במשבר הקורונה.

דבריו של בנט מגיעים לאחר שפורסמה בתקשורת הנחיית ראש הממשלה כי יש להעביר לבידוד במלוניות את כל השבים מחו"ל.

בעדכון היומי, טען בנט כי ההחלטה של רה"מ תעלה כסף רב וכי המלוניות יהפכו כתוצאה מכך"למדגרות קורונה".

לדבריו, הוא הציע כי רק אלו שמגיעים ממדינות מדבקות ישלחו למלוניות ליממה אחת עד שיגיעו תוצאות הבדיקות "אך הצעתי לא התקבלה".

בנט חזר על דרישתו להעביר את הטיפול במשבר הקורונה כולו למשרד הביטחון: "משרד הבריאות לא מומחים בניהול משבר. לנהל מערך בדיקות של עשרות אלפי בדיקות ביום זה לא דבר שיוכלו לעשות".

עוד הוסיף: "אם הובלת המשבר בקורונה לא תעבור לאלתר למערכת הביטחון לא נוכל לחזור לשגרה, הייתי רך עד עכשיו, אבל זה בנפשנו!".

למרות המאבק בצמרת הפוליטית על הטיפול בקורונה, הנחה בנט את משרד הביטחון וצה"ל להחיל עבודת מטה מהירה ולהיערך ליישום החלטת ראש הממשלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!