תגובות סוערות

בדרך לממשלה? עמיר פרץ מפרק את האיחוד עם מרצ

תמונה – מפלגת העבודה
בדרך לממשלת האחדות? מפלגת העבודה העבירה כבר הערב בקשה לועדה המסדרת לפירוק האיחוד עם מפלגת מרצ. עמיר פרץ הודיע לניצן הורוביץ ממרצ על סיום האיחוד. חברי הכנסת יאיר גולן ותמר זנדברג בתגובות סוערות

יו"ר העבודה-גשר-מרצ, עמיר פרץ, הודיע הערב (מוצ"ש) על סיום האיחוד בין מפלגת העבודה ומרצ.

פרץ הודיע ליו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, על סיום האחדות עם מפלגת העבודה ומרצ. לדבריו של פרץ, כבר הערב תעביר מפלגת העבודה בקשה לועדה המסדרת לצורך פירוק הסיעה המשותפת בכנסת ה-23.

בכך תם לו האיחוד שקם עבור הבחירות לכנסת, לאחר שכזכור, אורלי לוי אבוקסיס, יו"ר סיעת גשר, פרשה אף היא מהאיחוד ובדרך לכניסה לממשלת נתניהו.

ח"כ תמר זנדברג הגיבה במתקפה על הפרידה הפתאומית: "ח"כ עמיר פרץ סיים קריירה פוליטית מכובדת כאופורטוניסט ונוכל ויירשם ככזה בספרי ההיסטוריה. פרץ רימה את הבוחרים, רימה את מרצ ורכב על גבי השמאל הישראלי לעבר ג׳וב עלוב בממשלה בזויה. אני קוראת למרב מיכאלי להצטרף אלינו ולהוביל יחד איתנו את השמאל האידאולוגי בכנסת"

ח"כ יאיר גולן הגיב בחריפות: "עמיר פרץ, ברוך שפטרנו מעונשך, ורק חבל על רבבות המצביעים שהלכו שולל אחריך. תיזכר לעד כמי שיצריו האישיים גברו על שיקול דעתו הערכי והפוליטי. נוח על כיסאך לשלום, ועמוד לגורלך הנקלה לקץ הימים. שלום ולא להתראות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.