גידול לגוש הימין

סקר: נתניהו בשיא מנדטים, וכמה קיבל לפיד?

תמונה – צילום: דוברות הליכוד
הליכוד בראשות נתניהו עם שיא של 40 מנדטים, בפער ניכר על מפלגת כחול-לבן של גנץ עם 19 בלבד. מפלגת העבודה מתרסקת ורחוקה מאחוז החסימה. כל הנתונים של סקר חדשות 12

בסקר מנדטים שפרסמה חברת החדשות הערב (שני) עולה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד בראשות נתניהו היו מקבלים 40 מנדטים.

על פי הנתונים בלוק הימין עם רוב בכנסת של 64 מנדטים. מפגלת כחול-לבן עדיין שומרת על כוחה עם 19 מנדטים, כאשר יש עתיד-תל"ם של לפיד ויעלון עם 10 מנדטים בלבד.

הרשימה המשותפת עדיין המפלגה השלישית בגודלה בכנסת עם 15 מנדטים.

ש"ס מתייצבת על 9 מנדטים, וימינה של בנט מתחזקת ל-8 מנדטים.

שאר המפלגות: יהדות התורה- 7, ישראל ביתנו – 7, ומרצ עם 5.

מפלגת העבודה מתרסקת עם 1.1% הצבעה בלבד, הרחק מאחוז החסימה, כאשר אפילו מפלגת גשר עוקפת אותה עם 1.4%.

גם סיעת "דרך ארץ" של הנדל והאוזר לא מצליחה להיכנס עם 1.4% בלבד. עוצמה יהודית עם 1.9%.

יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר עקץ את פרשן חברת החדשות עמית סגל: "להערכתי לא יהיו בחירות אבל איך אני יודע שהם בכל זאת מתקרבות? כי בסקר של ערוץ 12 קיבלנו יותר משני מנדטים ועמית סגל ישר התחיל להתפתל ולהצטדק", כתב בן גביר בחשבון הטוויטר שלו.

עוד הוסיף: "תרגיע עמית, מעריך שבסוף תהיה ממשלת אחדות, אבל הגיע הזמן שגם אתה תבין שאם אין עוצמה יהודית- אין ממשלה ימנית"., צייץ בן גביר בתגובה לפרסום הסקר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!