תיעוד

תיעוד: מעצר אלים בחשד להפרה

תמונה – צילום מסך
על רקע הטענות בציבור החרדי על אכיפה בררנית נגד הציבור החרדי בשכונות החרדיות בבני ברק ובירושלים, שוב תועדו שוטרים ואזרחים בעימות במהלך מעצר בשכונה ברמת גן בחשד להפרת צו בריאות העם. צפו

כתבת ערוץ 13 אראלה שטרנבוך כתבה: "למרות שתמיד סלדתי מחלוקה של ׳אנחנו והם׳ אין מנוס מלהודות שבהתנהלות משטרת ישראל בסגר ישנה אכיפה בררנית כלפי המגזר החרדי. בימים האחרונים חרדים קיבלו יותר דוחות לא בהכרח כי הם הפרו יותר מהמגזר הכללי, פשוט חיפשו אותם יותר."

הנה דוגמאות קטנות "עמדתי אתמול בצד הדרך, מחסום משטרה שעמד באמצע הכביש עצר נהג לבוש חולצה לבנה וכיפה שחורה ונתן לו דוח – ארבעה נוסעים ברכב. המשכתי לעמוד שם, בכביש חלפו מכוניות רבות (הכבישים מלאים ביומיים האחרונים) ראיתי לפחות שני רכבים מלאים בנוסעים שאיש לא עצר בעדם"

"אני שומעת מקולגות חרדים שמחזיקים תעודת לעמ שבמחסומים לא נותנים להם לעבור בקלות – עם חזות חרדית גם תעודה לא מספיק משכנעת שאתה לא דוס מפיץ מחלות.
אולי העונש הזה מוצדק וצריך לשלם את המחיר אחרי ההתנהלות השגויה והוראות הרב קנייבסקי, אבל האמת חשוב שתיאמר – אכיפה בררנית כלפי החרדים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.