בדרך לאופוזיציה?

כהנא: אם נתניהו יקים ממשלת שמאל – לא מעוניינים

תמונה – צילום: איציק הררי, דוברות הכנסת
במפלגת ימינה לוחצים את נתניהו מימין נגד הקמת ממשלת אחדות עם גנץ והעבודה ומאיימים בהליכה לאופוזיציה. על הפרק: אפשרות לחתימה בין הליכוד וכחול-לבן כבר היום

ח"כ מתן כהנא (ימינה), תוקף את הדיווחים על התקדמות במו"מ בין הליכוד ובין כחול-לבן והעבודה, ומאיים כי מפלגת ימינה לא תהיה שותפה לממשלה שכזו.

בראיון בגלי צה"ל, אמר מקורבו של בנט, ח"כ כהנא, כי אם נתניהו מתכוון להקים ממשלת שמאל בראשותו אזי "אנחנו לא מעוניינים".

כהנא התייחס גם לקיצוץ ב-20% בשכרו בזמן משבר הקורונה והוסיף כי "המגזר הפרטי נושא את כולנו על גבו".

לדבריו, "לא יקרה שום דבר אם אלו מהמגזר הציבורי שמרוויחים יפה יישאו בנטל".

כזכור, דבריו של כהנא מגיעים לאחר הצהרת ראש הממשלה אתמול בערב כי המאמצים להקמת ממשלת חירום לאומית ממשיכים.

על פי הדיווחים, גם יו"ר כחול-לבן בני גנץ אמר אתמול בשיחות עם מקורביו כי ישנה התקדמות משמעותית בהקמת הממשלה עם הליכוד וכי הצדדים עומדים לקראת חתימה כבר ביממה הקרובה.

בתוך כך, בכחול-לבן המשיכו עם הלחצים והאיומים, כאשר ח"כ חילי טרופר התראיין לפני שבת באולפן "פגוש את העיתונות" בחדשות 12 ואמר כי מפלגתו של גנץ תחדש את החקיקה הפרסונלית נגד נתניהו אם לא יושג הסכם להקמת ממשלה.

לדברי טרופר, הליכוד וכחול-לבן הגיעו לסיכומים "אך נתניהו מסרב לחתום וכל פעם הוא מוצא משהו אחר כאשר רוב הדברים נוגעים לענייניו האישיים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!