קשה לצפייה

דקר ונהרג: תיעוד חדש מהירי בתל השומר

תמונה – מצלמות אבטחה
כך נוטרל ונהרג מוסטפה יונס בן מהכפר ערה, שדקר מאבטח בכניסה לבית החולים תל השומר בעקבות הערה על אי חבישת מסיכה. ח"כ טיבי דורש חקירה. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

כמה כדורים? סכסוך מילולי שהחל בכניסה לבית החולים תל השומר בגין הערה על חבישת מסכה, התפתח לעימות אלים ומדמם.

בתיעוד חדש שפורסם ממצלמות האבטחה נראה התוקף מגיע עם רכבו ומסתער על המאבטח בדקירות. המאבטחים במקום הגיבו בירי צרורות לעבר התוקף מוסטפא יונס, בן 27 מהכפר עארה, שמת מפצעיו בבית החולים. לטענת המשפחה, התוקף שנהרג הוא חולה אפליפסיה שהגיע לטיפול בבית החולים.

ח"כ אחמד טיבי פנה ליועמ"ש בדרישה לפתוח בחקירה: ‏"פנינו ברשימה המשותפת ליועמש ולממלא מקום המפכ"ל, כדי לפתוח בבדיקה וחקירה מהירה של נסיבות הריגתו של מוסטפא יונס חולה אפילפסיה מעארה בכניסה לתל השומר. הוא נורה מספר יריות ולאחר מכן מאבטחת נוספת ביצעה בו וידוא הריגה. הכל בגלל ויכוח על מסכת פנים. יד קלה על ההדק."

מחקירה ראשונית עולה, כי טרם הדקירה, החשוד הגיע לבית החולים לקבלת טיפול רפואי ובסיומו, התפתח בינו לבין אזרח ויכוח , שבמהלכו שלף החשוד סכין לעבר האזרח, אולם לא פגע בו. דיווח מיידי הועבר למערך האבטחה של בית החולים וצוותים פתחו בסריקות לאיתור החשוד.

לאחר מכן חזר החשוד עם הרכב והסתער על המאבטח בדקירות בראשו, בתגובה נורה על ידי מאבטחים במקום מספר כדורים. המעורבים פונו במצב קשה לקבלת טיפול רפואי. התוקף מת לאחר זמן קצר בבית החולים

מהמשטרה נמסר, כי הרקע לאירוע פלילי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!