איומים ברשת

איומים קשים נגד חיים אתגר: "עשית את טעות חייך"

תמונה – צילום מסך פייסבוק
הרב שאול אלקריב מאיים בשידורים חיים בפייסבוק על העיתונאי חיים אתגר מערוץ 12, שעורך לאחרונה תחקיר נגדו על חשודים למעשים מגונים בנשים. צפו במקבץ האיומים

הרב המאיים אבטחה הוצמדה לעיתונאי חיים אתגר מערוץ 12, לאחר איומים שמפרסם ברשתות החברתיות הרב שאול אלקריב המכונה "הרב מתחת לגשר", עליו עורך חיים אתגר תחקיר מיוחד, בעקבות טענות של מספר נשים על מעשים מגונים שביצע בהם לכאורה.

בשידורים חיים שמפרסם אלקריב בפייסבוק, הוא מאיים בתגובה חסרת רחמים, "אני אכזר יותר מנתניהו ואפילו יותר מהיטלר להבדיל". עוד טוען אלקריב, כי אתגר עושה זאת בעבור בצע כסף, וכי המתלוננות נגדו סובלות מהפרעות נפשיות לכאורה. בעקבות האיומים, הרב אלקריב נחקר במשטרה.

העיתונאי חיים אתגר התייחס לאיומים על חייו: "כבר כמה חודשים שאדם, שיש המכנים אותו רב, הנמצא במוקד תחקיר מטלטל שישודר מחר בחשיפה, מאיים עלי. עכשיו הוא הוסיף פולסא דנורא. נהייה מעניין…"


.

.

.

.

.

.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!