"שפת ביבים"

ליברמן תוקף: "הידרדרת לזנות אדוני השר"

תמונה – ערוץ הכנסת
שר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן מגיב לשר דודי אמסלם שתקף אותו על שיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת: "הידרדרת לזנות אדוני השר". צפו

השר דודי אמסלם תקף בחריפות את תמיכת ישראל ביתינו יחד עם הרשימה המשותפת ולפיד בהצעת החוק שאסור לכהן בתפקיד ראש הממשלה עם כתבי אישום: "ליברמן חובר ליזבק, חברת כנסת שגם אתה יודעים שהיא בעצם היללה שהידים. יש רק סיבה אחת לחיבור הזה והיא מדהימה, שניכם בעצם, המטרה היחידה להפיל את נתניהו".

ח"כ ליברמן עלה בתגובה להתקפה: "תפסיק להיות חסיד שוטה, הידרדרת כמו שבחיים לא תיארתי, הידרדרת לזנות אדוני השר. תפסיק לדבר שקרים תתחיל לדבר עובדות"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף גם הוא את הצעת החוק שנפלה במליאת הכנסת עליה חתומים שר הביטחון גנץ ושר המשפטים ניסנקורן: "זו רשימת החותמים המקורית של החוק שאומר שרה"מ לא יכול לכהן עם כתבי אישום. הראשון שחתום על ההצעה הוא גנץ, והשני הוא ניסנקורן, שר המשפטים של מדינת ישראל. אנשים שנשבעו לבוחריהם שהם לא יתנו לאדם עם כתבי אישום לנהל את המדינה. ועכשיו ישבו והצביעו נגד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.