"מאמינות לכן"

צפו: הפגנת תמיכה בקטינות המותקפות

תמונה – דוברות 'כולן'
על רקע המתקפות ברשתות החברתיות נגד הקטינות שקיימו יחסים לכאורה עם כדורגלני מכבי תל אביב, עשרות נשים הפגינו הבוקר בכיכר רבין בתל אביב: "אנחנו מאמינות לכן". צפו

על רקע המתקפות ברשתות החברתיות נגד הקטינות שחשפו כי קיימו יחסים עם שחקני מכבי תל אביב הבוגרים, עשרות נשים מעמותת 'כולן' יצא להפגנת תמיכה בנערות המותקפות בכיכר רבין בתל אביב.

העיתונאי ינון מגל שעורר סערה כשהטיל את האחריות גם על הקטינות ותקף את העיתונאים המתעסקים בפרשה צייץ: "לא בת 15 וחצי, בת 9!!!!!. כמה צבועים שאתם"

אמש דווח העיתונאי אלמוג בוקר, כי הקטינות סופגות מתקפות ואיומים ברשת, ככל הנראה מאוהדי מכבי תל אביב: "אם לא תבטלי את התלונה, אביא לתוך הבית שלך אנשים שלא היית רוצה. אני יודע איפה את ולא תוכלי להתחמק"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.