מאיימים בדם

קמפיין חדש: בתי קפה יתפוצצו אם יחילו ריבונות

תמונה – צילום מסך: יוזמת ג'ינבה
על רקע כוונת הממשלה להחיל ריבונות בחלקים מיהודה ושומרון, ארגון השמאל מפרסם סרטון המאיים בפיגועים בבתי הקפה בישראל: "שונא מתנות יחיה"

מאיימים בדם? ארגון השמאל 'יוזמת ג'נבה' יוצאים למלחמה תקשורתית נגד כוונת ממשלת ישראל להחיל ריבונות על חלקים מיהודה ושומרון.

בסרטון שפורסם הבוקר ופורסם בעמוד הטוויטר של יריב אופנהיימר, נראה שחקן ממומן יושב בבית קפה כשהוא פותח מתנה ארוזה שקיבל מארה"ב, כשלפתע מתרחש פיצוץ אדיר בבית הקפה, ברמז על המתנה המסוכנת (ריבונות) שמעניק נשיא ארה"ב טראמפ לישראל שתגרום לפיגועי טרור בישראל.

טופז לוק יועצו של ראש הממשלה נתניהו הגיב לסרטון המאיים: "קמפיין של השמאל (במימון זר כמובן) שיוצא באיחור של 27 שנים"

ענבל רץ גלמור הגיבה בכאב: "תודה יריב, אבל את המתנה שלי קיבלתי מהסכמי אוסלו, באמצעות כוח 17( מצוייד באישור VIP) טווח אפס, כולל וידוא הריגה. המתנה ארוזה יפה בהר המנוחות כבר 20 שנה. בא נסכם שההבנה שלך במתנות לא משהו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.