תגובות זועמות

יעקב אחימאיר בשידור: "הייתי רוצה לראות את סיגל בביקיני"

תמונה – צילום: כאן 11
פליטת פה בשידור חי | מגיש הטלוויזיה והעיתונאי הוותיק יעקב אחימיאר מעורר סערה באמירה שנויה במחלוקת במהלך דייווח של החזאית סיגל גפני בתכנית הבוקר ב'קשת 12'. | צפו בקטע מן השידור שמסעיר את הרשת.

בתום דיווח מזג האוויר בתוכנית הבוקר בקשת 12, שיתף העיתונאי יעקב אחימאיר את יושבי הפאנל באולפן, ברצונו לראות את החזאית בביקיני. אחימאיר הותקף בעשרות תגובות זועמות על האמירה הסקסיסטית לטענתם.

יעקב אחימאיר בשידור: "הייתי שמח לראות את החזאית בביקיני"

"הייתי שמח לראות את החזאית עם ביקיני": צפו באמירה המביכה של יעקב אחימאיר בשידור חי הבוקר >>> https://bit.ly/38Rowwq

Posted by ‎וואלה! תרבות ובידור‎ on Tuesday, July 14, 2020

מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית הגיבה בזעם לאתר 'אייס': "לבדיחה הסקסיטית והמחפצנת של יעקב אחימאיר אין שום מקום על המסך. לכל אחת יש את הזכות הבסיסית ללכת לעבודה בלי להיות מסומנת כאובייקט מיני בשידור חי. צורם עוד יותר שחברי הפאנל שמעו את ההתבטאות והחרישו, ובכך בפועל סיפקו לגיטימציה להתנהגות הפסולה. שיקול הדעת הלא בריא של אחימאיר ראוי להעלות סימני שאלה לגבי מקומו בתכנית. אנו קוראות לערוץ 12 להתנער מן הדברים, ולנצל את השידור הקרוב על מנת להתנצל בפני הצופים והמגישה על הדברים שנאמרו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!