"מרוקאים גאים"

דרעי לאבישי בן חיים: "כל מי שקילל אותך שילך כפרה עליך"

תמונה – מפלגת ש"ס
שר הפנים אריה דרעי מגיב לסרטון הגזעני "מרוקאי זבל" שפרסם העיתונאי אבישי בן חיים מהפגנות הדגלים השחורים בבלפור: "עבור אנשים בחברה הישראלית הוא נשאר ״מרוקאי זבל״ רק בשל מוצאו". תיעוד

שר הפנים אריה דרעי יוצא להגנת העיתונאי אבישי בן חיים שהותקף אמש באמירות גזעניות ופיזיות בהפגנת הדגלים השחורים בירושלים: בציוץ שפרסם השר נכתב: "‏אבישי בן חיים יכול להיות ד״ר באוניברסיטה, סגן אלוף ביחידה קרבית בצה״ל, עיתונאי מוערך, אבל עבור אנשים בחברה הישראלית הוא נשאר ״מרוקאי זבל״ רק בשל מוצאו. לא נוריד יותר את הראש מול אמירות כאלה. כל מי שקילל אותך שילך כפרה עליך. אנחנו מרוקאים גאים!"

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון האשים: "הבוקר מסתבר שזה לא רק ״שתולמנים״, אלא גם ״אנרכישתולים״… הבנתם למה מי שיש נגדו כתבי אישום חמורים לא יכול להתמודד על תפקיד ראש הממשלה? למה ראש ממשלה ששקוע בחקירות עד צוואר״, אינו יכול לנהל את המדינה?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!