ערעור הרוצח נדחה

נדחה ערעורו של רוצח תהילה נגר ז"ל

תמונה – פרטי

בית המשפט העליון דחה היום (19.07.20) את ערעורו של הרוצח ראיד רושרוש, מי שהיה בן זוגה של תהילה נגר ז"ל, והואשם בהריגתה. על רושרוש נגזרו 19 שנות מאסר, זאת לאחר שבשלב מוקדם יותר של המשפט הופחת סעיף האישום בו הורשע מרצח להריגה. עורך דינו ביקש להפחית שבע שנים מהעונש, בקשתו נדחתה. אביה של תהילה נגר: "זה הרע במיעוטו".

שופטי העליון כתבו בנימוקים לדחיית הערעור: "עונשו של המערער מבטא את מכלול העבירות, את חומרת מעשיו ואת האכזריות שבה נקט כלפי המנוחה, את תוצאתם – אובדן חייה של אישה צעירה -ואת היקף ועומק החורבן וההרס שהמית במעשיו על משפחתה, ואין כל עילה או הצדקה להקל בו. בקשת משפחת המנוחה כי נחמיר בעונשו של המערער, מובנת. צערם ואסונם עמד לנגד עיני בית המשפט המחוזי כמו גם לנגד עינינו, אולם בגדרו של ערעור על חומרת העונש – אין בקשתם בגדר האפשר"

התלוננה כבר לפני הרצח | תהילה נגר ז"ל

בשיחה שהעניק אביה של תהילה, יגאל נגר, הוא אמר בין היתר: "קיבלתי את ההחלטה ברגשות מעורבים. מצד אחד הוא קיבל את העונש המרבי בחוק על מה שקרה פה עם כל הפשלות של המשטרה, מצד שני אנחנו בוכים על הבת שלנו. הוא היה צריך לקבל יותר, הוא היה צריך לשבת 100 שנה בכלא. יש סיפוק מכך שהתקבלה ההחלטה שרצינו, בין היתר בעזרת התקשורת. אני לא יכול להודות לאף אחד, קשה לי להחזיר את האמון במערכת המשפט אבל זה הרע במיעוטו, עדיף על זה שיקבל 7 שנים ונראה אותו בחוץ עכשיו".

בסוף שנת 2016 נמצאה גופתה של תהילה ז"ל כשעל גופה סימני אלימות מחרידים.

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.