שינוי בתכנית?

תכנית המענקים של נתניהו | רווקים? תקבלו פחות

תמונה – משה מילנר – לע"מ

תכנית המענקים של נתניהו תעבור שינוי? כץ מתנגד

הערב התקיימו דיונים לקראת הכרעה בנושא תכנית המענקים הממשלתיים, במהלך הדיונים עלתה הצעה להעניק לרווקים 400 – 500 ש"ח, ואת הפער שיווצר בשל העובדה כי נתניהו הקציב לתכנית המיוחדת כשישה מיליארד שקלים, לתת למקבלי הקצבאות ולאנשים שנפגעו קשה יותר מן המשבר.

כמו כן בממשלה שוקלים להעניק תווי קנייה לאזרחים במקום כסף מזומן לחשבון הבנק, זאת על מנת לוודא שהכסף לא ישכב בחוסר מעש, אלא ישמש בפועל להגברת הצריכה והנעת הכלכלה הישראלית.

שר האוצר ישראל כץ מתנגד לשינויים בתכנית והביע התנגדות למהלך: "אני מתנגד לניסיונות להחריג את ציבור הרווקים מתוך המענק המיוחד המתוכנן עליו החליטה הממשלה. זו תהיה פגיעה קשה בחיילים וסטודנטים ורבים אחרים שתרמו ותורמים לחוסנה של ישראל ולכלכלתה"., כך כץ.

עמדת מפלגות כחול-לבן והעבודה בנושא, היא כי יש להפחית את סכום החלוקה האחיד לכל משפחה, ולהשתמש במחצית או במרבית הכסף כקצבה חד פעמית נוספת למקבלי הקצבאות הקיימות, כגון: אבטלה, נכות, זקנה ומענק עצמאים. לטענתם כך הסיוע יגיע לנפגעי המשבר שאכן זקוקים לו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.