נחשף

השר אוחנה הוקלט: "למה אנחנו לא אוסרים את הדבר הזה?"

תמונה – באזזנט
השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הוקלט בדיון עם מפקד מחוז ירושלים, דורון ידיד, בה נשמע השר אוחנה דורש מהמשטרה לבחון דרכים לצמצום סבלם של השכנים בבלפור. העיתונאי גיא פלג על הדלפת ההקלטה: "חייבים חקירת מח"ש". האזינו

מי הקליט את השר אוחנה? העיתונאי מיכאל שמש חושף הערב ב'כאן חדשות' שיחה טעונה בין השר לביטחון פנים אמיר אוחנה למפקד מחוז ירושלים דורון ידיד שהתקיימה במהלך דיון עם שכנים שהתלוננו על רעש ההפגנות מול בלפור.

בשיחה נשמע השר אוחנה דורש הסברים על הפגנות 'הדגלים השחרים', ומבקש למצוא דרכים חוקיות לטפל בתלונות התושבים המתלוננים על רעש בלתי פוסק מזה מספר חודשים.

העיתונאי גיא פלג תקף בחריפות את ההדלפה: "ראיתם מה זה? קציני משטרה מקליטים את השר הממונה ומדליפים לתקשורת. חייבים חקירת מח"ש", צייץ פלג בטוויטר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!