רגע מאסון

תיעוד – נוסע נגד כיוון התנועה וכמעט גורם לתאונה

תמונה – צילום מסך
תיעוד מטריד מכביש 85. נהג נוסע נגד כיוון התנועה וכמעט גורם לתאונה שאת תוצאותיה ניתן רק לנחש

זה כמעט והסתיים בתאונה חזיתית – נהג תיעוד רכב נוסע נגד כיוון התנועה וכמעט מתנגש בו. "זה היה יכול להיגמר אחרת", סיפר סשה אלכסנדרוביץ', אחד הנהגים.

האירוע התרחש בסוף השבוע האחרון בכביש 85 מכרמיאל לכיוון הקריות. באזור עכו, הבחינו הנהגים ברכב הנוסע בכיוון הנגדי, במהירות גבוהה – ולמעשה מהווה סכנה ממשית על הכביש ופוטנציאל לתאונה חזיתית ונפגעים רבים.

כפי שניתן לראות בתיעוד מצלמת הרכב של הנהג סשה אלכסנדרוביץ', הרכבים שלפניו חותכים בחדות לנתיב הימני, על מנת להימנע מההתנגשות הקטלנית. "הייתי בהלם, הוא חלף עלינו במהירות, היה ממש מולי". סיפר סשה.

"רגע לפני כן לא היו בכלל שוליים על הכביש – הוא היה יכול להתנגש בכולנו", מספר סשה. "מספיק שהוא היה סוטה מעט מהנתיב והיה מתנגש בי ובכל מי שמאחורי, והתוצאה הייתה יכולה להיות טרגית". סשה יצר קשר עם משטרת ישראל, אך לא קיבל מענה. תגובת המשטרה לאירוע טרם התקבלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.