מצפצפים על החוק

תיעוד מסוכן – עשרות תושבי הפזורה במירוץ רכבים מסוכן

תמונה – צילום מסך
בסוף השבוע התקבצו עשרות תושבי הפזורה הבדואית בנגב למירוץ מסכן חיים סמוך לערד, המשטרה: "אנחנו נילחם בתופעה הזו עד חורמה ונמצה את הדין עם הנהגים"

זה קרה בסוף השבוע האחרון, עשרות צעירים – תושבי הפזורה הבדואית, הגיעו סמוך למנחת המטוסים בערד, שם על פי החשד ניהלו מירוץ רכבים תוך חיי אדם באופן חמור.

על פי החשד, הנהגים ביצעו את העבירות במקום במשך שעות ארוכות, תוך שהם עורכים ביניהם תחרות באזור המנחת, היעד: מי יגיע ראשון לקו הסיום במירוץ הפיראטי.

אל המשטרה הגיע מידע על המתרחש במקום, ושוטרים ממשטרת מרחב הנגב חשו אל המנחת על מנת לטפל בנהגים הסוררים. "היו כמה נהגים שהבחינו באחת הניידות שלנו והחלו להתקהל סביבה", מספר גורם במשטרה, "הנהגים סירבו להזדהות, ולמקום הגיעו עוד כמה ניידות יחד עם עוד שוטרים כדי לעשות סדר במקום ולרשום דו"חות לנהגים שהתנהגו בצורה מסוכנת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!