פירות השלום

דיווח: אנשי עסקים מדובאי רוצים את בית"ר ירושלים

תמונה – קרדיט צילום: דוברות בית״ר ירושלים
משה חוגג יטוס לאחרי החגים לדובאי לפגישה עם קבוצת אנשי עסקים מאיחוד האמירויות המעוניינים בהשקעה בקבוצת הכדורגל הירושלמית בית"ר ירושלים.

קבוצת אנשי עסקים מאיחוד האמירויות הביעו התעניינות בהשקעה בקבוצת הכדורגל הירושלמית בית״ר ירושלים, עוד דווח, כי משה חוגג, הבעלים של בית״ר ירושלים קיבל פניה מבית המלוכה שרוצים להיכנס ולהשקיע בקבוצה מהבירה.

על פי הדיווח בערוץ i24news, חוגג קיבל את הבקשה ויטוס מיד לאחר החג לאיחוד האמירויות לחתום על חוזה השקעה עם בית המלוכה של איחוד האמירויות, על פי גורמים באבו דאבי קבוצת המשקיעים החליטה להשקיע דווקא בבית״ר ירושלים מאחר והקבוצה היא קבוצה מעיר הקודש שקדושה גם למוסלמים.

אם הכל ילך כמתוכנן קבוצת המשקיעים מאבו דאבי תשקיע כסף רב בשדרוג המתקנים ובהבאת שחקנים לחיזוק הקבוצה כדי שזו תוכל לשחק בליגת האלופות. קבוצת המשקיעים הזו מחזיקה בין היתר בקבוצת הכדורגל האנגלית מנצ׳סטר סיטי.

מבית״ר ירושלים סירבו להגיב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!