ניתוק?

בנפרד: נתניהו ורעייתו יטוסו במטוס פרטי לארה"ב

תמונה – צילום מסך
ראש הממשלה נתניהו ורעייתו יטוסו בנפרד מהמשלחת הישראלית לפסגת השלום עם האיחוד האמירויות שתתקיים בשבוע הבא בבית הלבן.

חברת אל-על נערכה במיוחד לטיסה והכינו מטוס במיוחד למשלחת ראש הממשלה, במשרד ראש הממשלה ביקשו שלא לטוס עם כל המשלחת אלא במטוס פרטי לבד. במשרד ראש הממשלה מסבירים את הבקשה החריגה בכך שמספיק שיהיה על המטוס חולה מאומת אחד וראש הממשלה ידבק ומדובר בסיכון מיותר לראש הממשלה, כך דווח הערב בערוץ 13.

על החשש שטיסה נפרדת תייקר את עלויות הטיסה אמרו במשרד ראש הממשלה שהסכל הדיפלומטי והעיתונאים לא יצטרכו לטוס דווקא במטוס של אל-על מה שיוזיל דווקא את עלויות הטיסה.

פרשנית חדשות 12 דנה וויס צייצה: "חורגת ממנהגי ומצייצת. יש גבול. מטוס פרטי על חשבוננו כדי להגיע לטקס במעמד שרי חוץ. כשכל המדינה בסגר. אם היו טילים על הדרום לא היו טסים. ומה יחשבו יתר חברי המשלחת והעיתונאים. אם זה לא מספיק בטוח לנתניהו ולרעייתו זה כן בטוח עבורם או שבריאותם פחות חשובה?"

מהליכוד נמסר בתגובה:

״השמאל והתקשורת מחפשים כל תירוץ להקטין את ההישג ההיסטורי של ראש הממשלה נתניהו ואף לסכן את בריאותו רק בגלל שהם לא מוכנים לסבול שהוא הביא ״שלום תמורת שלום״ ולא ״שלום תמורת שטחים״.
ראש הממשלה נתניהו ימריא לפגישה עם נשיא ארה"ב ולהסכם שלום היסטורי שיביא למדינת ישראל רווחים מדיניים וכלכליים אדירים. מפאת החשש שראש הממשלה ידבק בקורונה בטיסה בה יהיו למעלה מ-70 איש, הנחו הגורמים המקצועיים שרה"מ יטוס במטוס נפרד שמדינת ישראל נוהגת להשתמש בו מעת לעת.
העלות הכוללת של טיסת שני המטוסים לוושינגטון היא 50% פחות מעלות הטיסה הקודמת לוושינגטון במטוס אחד.
השמאל והתקשורת ימשיכו להתעסק בשטויות בזמן שראש הממשלה ימשיך להביא הישגים אדירים לישראל ולעשות היסטוריה.״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.