סערת החיסונים

הרשת גועשת: איזה חיסון קיבל נתניהו? צפו

תמונה – צילומים לע"מ

ללא כפפות: מתנגדי החיסונים מפיצים בשעה האחרונה תיעוד וידאו מפליטת פה של רופא בכיר שאמר רגע לפני שרה"מ נתניהו קיבל את החיסון, "אפשר לקבל את הפל…. הבקבוקון של ראש הממשלה?". לטענתם, הרופא התכוון לפלסבו, (חיסון דמה).

דר' איתי גל התייחס לסערה ברשת: "ושוב קונספירציות סביב החיסון, אז הנה האמת: 1) אין חובה לחסן עם כפפות 2) בקבוקון החיסון נקרא פלקון, וביבי לא קיבל שום פלצבו אלא את החיסון האמיתי. פלצבו ניתן רק במחקרים. 3) ולכת סרבני החיסון ההזויים: חלאס, גט א לייף ועזבו אותנו בשקט."

העיתונאית ליאת שטיימיץ: "כמה שאלות מטרידות: אבל למה בלי כפפות? למה ביבי בלי מסיכה? ולמה המחסן אוחז באצבעותיו במחט של המזרק במקום בכתף? לסיכום: רמת אמינות – ביבי."

עו"ד דניאל גינת צייץ: "עוד צירוף מקרים מוזר לגמרי. מוכן להמר על זה ששמעתי אותו כמעט אומר תביאו את הפלסבו (חיסון דמה) של ראש הממשלה, אך קטע באמצע ותיקן ל"בקבוקון". כמה צירופי מקרים הזויים עם הקורונה הזאת אה?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!