מסמר נוסף

המשטר האיראני סגר מעל 500 מסעדות בטהרן

תמונה – Behzad Ghaffarian
למעלה מ-7.8 מיליון תיירים פוקדים מדי שנה את איראן. עתה עם סגירת מאות מסעדות ברחבי העיר המרכזית טהרן, צפוייה גם ירידה חדה בתיירות שתקטע עלייה של 52% בשנים האחרונות.

המשטרה האיראנית סגרה בשבועות האחרונים מעל 500 מסעדות ובתי קפה בטהרן בטענה שאלו הפרו את עקרונות האיסלאם. מפכ"ל המשטרה בטהרן, חוסיין רחימי, אמר ביום שבת כי בעלי מסעדות ובתי קפה בהם עקרונות האיסלאם הופרו התעמתו עם המשטרה ובמהלך הפעילות מעל 500 בתי עסק נסגרו ו-11 מתפרעים נעצרו.

משמרות המהפכה של איראן קראו לאזרחים לדווח על מקרים נוספים של התנהגות בלתי מוסרית במספר טלפון מיועד. בין השאר יכולים אזרחים לדווח על מקרים בהם נשים מורידות את החיג'אב ברכבים, מקומות בילוי שעורכים מסיבות ריקודים מעורבות לנשים ולגברים או יחידים המפרסמים תוכן לא מוסרי באינסטגרם.

ע"פ חוקי קוד הלבוש באיראן, נשים יכולות להראות רק את פרצופם המכוסה, ידיהן ורגליהן בפומבי ואמורות ללבוש צבעים צנועים בלבד.

ב-2012 הורתה הממשלה על בתי הקפה להתקין מצלמות בטיחות בכדי לנטר את התנהגות הלקוחות, חלק מבתי הקפה העדיפו לסגור את שערי העסק מאשר להתקין מצלמות אלו.

צפו, חיי הלילה בטהרן (2014):
https://youtu.be/-Ax4l-ZVf78

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.